- de lvl tiles in kleur van het thema? (stad = wit, bos = groen ofzo?)
- de trappen zijn nu heel erg onduidelijk vind ik!
maar verder is de achtergrond erg nice ^^
misschien handig om bij de presentatie op het scherm wel een soort legenda te maken van acties/objecten in het lvl, dat ze ook wat visuele ondersteuning hebben bij het begrijpen van het lvl design? :)
I'm studying gamedesign at the HKU in Hilversum, The netherlands. I aspire to be a Gamedesigner.
I'm very interested in games, interaction and the behaviour of people. All kinds of arts interest me.
Netjes Daan ziet ^^. Ziet er overzichtelijker uit zo.
BeantwoordenVerwijderen2 kleine dingentjes:
BeantwoordenVerwijderen- de lvl tiles in kleur van het thema? (stad = wit, bos = groen ofzo?)
- de trappen zijn nu heel erg onduidelijk vind ik!
maar verder is de achtergrond erg nice ^^
misschien handig om bij de presentatie op het scherm wel een soort legenda te maken van acties/objecten in het lvl, dat ze ook wat visuele ondersteuning hebben bij het begrijpen van het lvl design? :)
nog ff op kleine dingen ingaan hoor :P
BeantwoordenVerwijderende stroming in het bos lvl kan beter naar beneden/naar voren lopen, alsin een waterval ofzo.
Maar dat is meer iets om in de pitch te vertellen :)