Ik heb hier even een lijstje met alle mogelijkheden die ik nu kan bedenken die we in het spel zouden kunnen stoppen. Ik zou graag morgen een MoSCoW list ervan maken, dus comment er flink op los vanavond. Op het moment ben ik bezig met pathfinding, wat echt al een flinke mindbreaker is trouwens =P
Ik heb er trouwens even verwachte moeilijkheidsgraad bij gezet, om beter te kunnen zien wat mogelijk zou kunnen zijn.
E = Easy,
M = Medium
H = Hard
V! = Klaar ^^
Char Movement
V! Lopen - Pathfinding
M Auto Scrolling - Wanneer je beide karakters bestuurd
M/H Auto Zooming - Als je 1 char bestuurd, tot aan bepaalde afstand
E Jumpen - Spreekt voor zich?
Enemy Movement
E/M Lopen - Simpel heen en weer lopen waar mogelijk
M/H Lopen advanced - Lopen in een een patroon / naar de char(s) toe
E Schieten - Wanneer zicht op char(s)
Acties van de speler zelf (de commander)
E/M Zooming - 2 vingers slepen
E/M Scrolling - 1 vinger slepen
E/M Objecten activeren - met 1 of 2 vingers slepen of drukken op bepaalde objecten
Acties Jill
M Door gaatjes kruipen
E Hoger springen
E/M Zwemmen/duiken
Acties Bob
E Dunne laag grond kwetsbaar maken (zodat enemy erdoorheen valt)
E Door kwetsbare grond/muren heen slaan
E Sommige enemies doden door erop te springen
Acties Jill & Bob
H Slingeren
E Jill lang
E Bob kort
H Mega jump
E Grote/twee delige switches overhalen om deuren te openen of traps te triggeren
donderdag 3 september 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten